نوار تیپ درز دار

نوار تیپ درز دار

نوار تیپ درز دار یا نوار آبیاری قطره ای درزدار یکی از ابزاری است که در چند سال اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. شاید عمده ترین دلیل محبوبیت نوار تیپ درزدار بین کشاورزان قیمت مناسب و اقتصادی بودن آن است. تیپ درزدار معمولا برای کشت گیاهان ردیفی و فصلی استفاده میشود، محصولاتی که بعد از 3 الی 6 ماه به رشد حداکثر میرسند و وقت برداشت آنها میشود. گیاهانی مثل : کلم ، کاهو ، فلفل ، گوجه فرنگی ، سیب زمینی ، ذرت ، گندم ، آفتاب گردان ، بامیه و از این قبیل گیاهان می باشد. این محصول از مواد درجه یک پتروشیمی ساخته شده است به همین دلیل مقاوم به پوسیدگی در برابر نور خورشید و سموم کشاورزی است. نوار تیپ درزدار، از مسیری به شکل زیگزاگ (مانند زیپ) در بغل خود استفاده می کند که باعث شکسته شدن فشار آب شده و از این طریق قطرات به وسیله درزها خارج شده و به پای گیاه می رسد که به اصطلاح به آن درب از بغل می گویند.

ویژگی های نوار تیپ درزدار

  • امکان استفاده در زمین های با تسطیح نامطلوب
  • حمل و نقل آسان
  • نصب راحت
  • اتصالات ساده و ارزان قیمت
  • جنس پلیمر مناسب و مقاوم به پوسیدگی در برابر نور خورشید
  • مقاوم در برابر سموم کشاورزی
  • امکان پهن کردن مکانیزه توسط تراکتور
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • جلوگیری از رشد علف هرز
  • کارکرد در فشار های پایین

فروش نوار تیپ درزدار

نوار تیپ درزدار برند های مختلفی دارد و یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و با کیفیت در حوزه کشاورزی و باغداری میباشد این محصول بسیار خاص توانسته است مسئله آبیاری برای محصولات کشاورزی و باغی را به طور کامل مرتفع نماید. فروش نوار تیپ درزدا در این واحد فروش با قیمت رقابتی ارائه می شود و مشتریان عزیز می توانند این محصول را با قیمتی بسیار ویژه از این واحد فروش تهیه کنند.

انواع مختلف نوار آبیاری درزدار

نوار آبیاری درزدار در انواع مختلفی تولید می شود این محصول به نسبت موارد مورد استفاده توسط کارشناسان و متخصصان رشته های کشاورزی و صنعتی تولید شده است تا بتواند در این زمینه نیازهای کشاورزان و باغداران عزیز را مرتفع نمایند.

محصول توار تیپ درزدار در اندازه های مختلف تولید می‌شود و می‌تواند برای باغها و زمینهای زراعی کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گیرد استفاده از این محصول بسیار راحت می باشد و کشاورزان محترم به راحتی می توانند توسط این محصول زمین های خود را به طور منظم و دقیق آبیاری نمایند و به همین سبب محصولات بسیار خوبی را ارائه کنند انواع مختلف این محصول در متراژهای مختلف تولید می شود.

09127337549

قطر نوار آبیاری درزدار به نسبت مقدار آب موجود برای آبیاری محصولات نیز متغیر می باشد و کشاورزان به نسبت میزان مصرف آب دهی محصولات خود می توانند نوار آبیاری درزدار را تهیه نمایند شرکت های تولید کننده این محصولات با استفاده از مواد اولیه درجه یک و دانش متخصصان و صنعتگران داخلی توانسته‌اند یک محصول بسیار با کیفیت و کاربردی را برای باغداران و کشاورزان عزیز تهیه و تولید نمایند.

این محصول به خاطر داشتن کیفیت بالای مواد اولیه به کار رفته از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و شما مشتریان عزیز پس از خرید با استفاده از این محصول در امر آبیاری از دیگر محصولات مشابه تا سالیان دراز بی نیاز خواهید بود نوار تیپ درزدار به راحتی پوسیده و فرسوده نمی شود و می تواند آبیاری محصولات شما را به طور منظم و دقیق انجام دهد.

قیمت نوار تیپ درزدار

قیمت تیپ درزدار برند با توجه به نحوه تولید و استفاده از مواد اولیه مطلوب و هزینه حمل و نقل می تواند متغیر باشد. این واحد معتبر فروش نوار تیپ درزدار با ارائه بهترین محصولات خود توانسته است تا حد زیادی قیمت این محصول را در بازار ثابت نمایند.

ارسال نوار تیپ درزدار به سراسر کشور

نوار تیپ درزدار نوعی نوار از جنس پلی اتیلن و دارای طرحی شبیه زیپ  می باشدکه در صنعت کشاورزی کاربرد بسیار زیادی دارد و کشاورزان زیادی به خرید این نوع نوار روی آورده اند.

با توجه به استقبال گسترده کشاورزان و با پیشرفت تکنولوژی ، این واحد اقدام به توزیع و ارسال نوار تیپ درزدار به سرتاسر کشور کرده است و می توان گفت که نوار تیپ درزدار تا حدودی جایگزین آبیاری سنتی شده است.

کارایی نوار تیپ درزدار چیست؟

با توجه به اینکه کشور ایران جزو مناطق گرم و خشک می باشد و خشکسالی های مکرر این چند سال اخیر صنعت کشاورزی را با مشکلات زیادی روبرو کرده است،  کشاورزان زیادی نیز در کشت بسیاری از محصولات خود با مشکل مواجه هستند و خشکسالی باعث خشک و بایر ماندن بسیاری از زمین های کشاورزی شده است، از طرفی هر ساله با برداشت آبهای زیرزمینی و پایین رفتن سطح آبهای زیرزمینی مشکلی به این مشکلات افزوده می شود.

اما آیا راه حلی برای جبران و مقابله با خشکسالی و کمبود آب در کشاورزی وجود دارد؟

این روزها یا پیشرفت تکنولوژی نوارهایی در بازار عرضه می شود که سروصدای زیادی بپا کرده و کشاورزان زیادی را تشویق به استفاده از آن کرده است.

نوار تیپ آبیاری درزدار در صنعت کشاورزی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و با آبیاری زمین های کشاورزی و به صورت یکدست به کمک کشاورزان آمده است.

این نوارها دارای فواصل مشخصی از درزها بر روی خود هستند و آب را با فشار یکسان به محصولات کشاورزی می رساند، معمولا فواصل این درزها ۱۰، ۲۰ و ۳۰ سانتیمتری هستند و کشاورزان بسته به سلیقه و محصولی که قصد آبیاری آن را دارند خریداری می کنند.

کارایی نوار درزدار بیشتر برای محصولاتی که به صورت فصلی و یا به صورت ردیفی مانند گوجه، خیار، کاهو، کلم، بادمجان و… کشت می شوند، می باشد.

فروشنده نوار تیپ درزدار در کشور

نوار آبیاری درزدار یکی از محصولاتی است که دارای کاربرد مفیدی در کشاورزی می باشد و از این جهت با تولید گسترده آن فروشندگان زیادی در سطح کشور کار فروش و عرضه این نوع نوار را انجام می دهند.

این واحد جهت حمایت از صنعت کشاورزی اقدام به فروش نوار تیپ درزدار کرده و با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه آن را در اختیار کشاورزان و مشتریان قرار داده، همچنین جهت رفاه حال کشاورزان و خریداران با راه اندازی سایت، کار فروش و عرضه این محصول به سراسر کشور فراهم شده است و خریداران می توانند با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری از طریق تلفن محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

مشخصات نوار تیپ درزدار

روی بعضی از این نوارها قطره چکانی اضافه شده ولی نمونه های متنوعی از این نوارهای درزدار نیز وجود دارد که برروی خود درزهای کوچکی دارند که فرآیند آب رسانی زمین های کشاورزی و یا باغ هایی که درختان میوه در آن وجود دارد را انجام می دهد. آبیاری با این نوارهای درزدار یکی از مناسب ترین روش های آبیاری است که به دلیل مزایای زیاد آن امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. اما از نوار آبیاری درزدار برای زراعت های صیفی جات بسیار مناسب است. اگر شما قصد کشاورزی دارید این نوارها بهترین و مناسب ترین گزینه می تواند باشد.

09127337549

مزیایی استفاده از تیپ درزدار

استفاده از نوارهای تیپ درزدار مزایای زیادی دارد که به نوعی مشخصات نوار آبیاری نیز می باشد و عبارتند از:

  • متعلقات آن به راحتی یافت می شود و شما برای تهیه آن مشکلی نخواهید داشت.
  • امکان برنامه ریزی برای شیفت های زمانی آبیاری
  • صرفه جویی زیاد در مصرف آب و افزایش راندمان آب
  • وزن کم نوارهای آبیاری قطره ای درز دار
  • جنس پلیمری این نوارها باعث می شود که جلبک ها و یا رسوبات معدنی موجود در زمین های کشاورزی به این نوارها نچسبد.
  • امکان نصب آسان بیرون و یا داخل خاک
  • رونق تولیدات کشاورزی با از بین بردن علف های هرز زمین کشاورزی
  • کیفیت خوب این نوارها باعث می شود در زیر نور خورشید مشکلی برای این نوارها به وجود نیاید.

عرضه برندهای معتبر نوار تیپ درزدار

نوارهای آبیاری درزدار متنوعی برای شما در دسترس است و شما می توانید به راحتی آن ها را انتخاب کنید. البته شما باید با تحقیق و بررسی در مورد کیفیت و جنس این نوارها با کیفیت ترین و مناسب ترین نوع آن را انتخاب کنید. برندهای معتبر نوار تیپ درزدار باعث می شود هزینه ای که شما برای محصولات خود می کنید در بلند مدت برگشته و بازدهی خوبی به شما می دهد. برندها و تولید کنندگان معتبر نوار درزدار جنس خوب و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت به شما تحویل می دهند. برندهای معتبر امتحان خود را پس داده اند و چندین و چند سال در زمین های شما می مانند و فرسوده نمی شوند. اگر شما در ابتدا با بررسی نوع محصولات و مقدار کشت خود اقدام به خرید این نوارها کنید می توانید بعد از چند سال افزایش محصولات خود را شاهد باشید و از طرفی صرفه جویی خوبی در مصرف آب خواهید داشت.

برای مشاوره و سفارش نوار تیپ درزدار با ما تماس بگیرید

02155212162

09127337549  

آبیاری قطره ای و بارانی

نوار آبیاری قطره اینوار تیپ درز دارنوار درزدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *