قطره چکان یورو دریپ

قطره چکان یورو دریپ

قطره چکان یورودریپ که با مدل کرونا شناخته می شود یکی از بهترین قطره چکان های آبیاری قطره ای می باشد که قیمت بسیار مناسبی داشته و می توان در سیستم های آبیاری قطره ای جهت رشد بهتر و مناسب محصولات کشاورزی از این قطره چکان استفاده کرد.

تولید کننده قطره چکان یورو دریپ

 شرکت یورو دریپ به عنوان یکی از شرکت های قدرتمند در عرصه تولید سیستم های آبیاری قطره ای محسوب می گردد. سیستم آبیاری قطره ای و قطره چکان عمدتا در صنعت کشاورزی برای افزایش یا تثبیت تولید محصولات کشاورزی در حین حفظ آب، انرژی و نیروی انسانی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه قطره چکان یورو دریپ به دلیل قیمت مناسب، طول عمر بالا و کیفیت در ساخت تبدیل به یکی از قطره چکان های پراستفاده در کشور گردیده است.

این کمپانی یونانی از مطرح ترین تولیدکنندگان تجهیزات آبیاری و انواع قطره چکان آبیاری می باشد و تولیدات این کمپانی همواره مورد استقبال کشاورزان و باغداران ایرانی بوده است. در این مطلب قصد داریم یکی از محصولات این کمپانی که با عنوان قطره چکان یورو دریپ یا قطره چکان کرونا شناخته می شوند که یکی از بهترین نوع قطره چکان های موجود و مورد استفاده می باشد را بررسی کنیم و مواردی نظیر مشخصات فنی و قیمت قطره چکان یورو دریپ را در اختیار شما  قرار دهیم تا هنگام خرید قطره چکان بتوانید از این اطلاعات استفاده نمایید.

با قطره چکان یورو دریپ مطمئن آبیاری کنید

قطره چکان یورو دریپ

کمبود منابع آب از یک سو و نیاز رو به رشد برای منابع غذایی از سوی دیگر از جمله چالش های امروز صنعت کشاورزی محسوب می شود. چالش هایی که به نوعی انسان امروز را در تکاپوی یافتن ایده های نوین در امر آبیاری کرده است. مانند روش آبیاری قطره ای که از بهترین ایده های مهندسی آب در سال های اخیر است. البته همراه با تمام الزامات مورد نظر در نصب و راه اندازی آبیاری قطره ای، عنصر نهایی که با عنوان قطره چکان شناخته می شود، اهمیت بالایی دارد. لازم است تا در هر حالتی از بهترین انواع قطره چکان استفاده کنید. ما نیز برای آشنایی شما قطره چکان یورو دریپ که یکی از بهترین های موجود از این محصول است را انتخاب کرده ایم. قطره چکان یورو دریپ محصول کشور یونان است و در سطح بازار داخلی از نمونه های خوش ساخت محسوب می شود. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد قطره چکان یورو دریپ بدانیم.

معرفی قطره چکان یورو دریپ

قطره چکان یورو دریپ که محصول کمپانی یورو دریپ بوده، همانند قطره چکان نتافیم از نوع روی خط PC می باشد که دبی خروجی آن با توجه به نوسان فشار، ثابت است. قطره چکان یورو دریپ در انواع 2 لیتری، 4 لیتری، 8 لیتری و 24 لیتری تولید می شود و بر روی لوله زهکشی 16 و 20 میلیمتری می توان آن را نصب کرد.

مختصری از قطره چکان یورو دریپ

قطره چکان یورودریپ محصول کمپانی یورودریپ از کشور یونان می باشد. کمپانی مذکور یکی از بهترین شرکت ها در عرصه تولید لوازم آبیاری است و در این بین ساخت تجهیزات آبیاری قطره ای مانند قطره چکان یورو دریپ در اولویت محصولات شرکت یونانی قرار دارد.

از جمله مشخصات قابل توجه در کار با قطره چکان یورو دریپ، طول عمر بالای آن است. این طول عمر بالا چه از لحاظ مقاومت در برابر شرایط گوناگون محیطی، تابش خورشید، اثرات فرسایشی کود های شیمیایی و… همراه با بدنه قطره چکان است.

از طرفی می توان کارکرد طولانی مدت و عاری از عیب قطره چکان یورو دریپ را نیز دلیلی قابل توجه در طول عمر بالای آن دانست. این همه در کنار قیمیت مناسب است که نام این قطره چکان را بر سر زبان ها انداخته است.

در میان قیمت انواع قطره چکان محصولات این برند یونانی جایگاه معقولی کسب کرده اند. به هر صورت اگر در فکر دایر ساختن یک سیستم آبیاری قطره ای هستید، استفاده از قطره چکان یورو دریپ ایده خوبی است تا در سطح مزرعه همراه با اطمینان بالایی رشد گیاهان خود را در اختیار سیستم آبیاری قطره ای گذارید.

اما در قطره چکان یورودریپ چه طرح ساختی لحاظ شده است که این محصول را تا این اندازه در نزد کشاورزان ایرانی محبوب کرده است؟ اولین نکته قابل توجه در تحلیل مشخصه های قطره چکان یورو دریپ شرایط خود تنظیم آن است. قطره چکان یورو دریپ می تواند با در نظر داشتن تغییرات فشار در خط تغذیه سیستم آبیاری قطره ای، سطح دبی خروجی خود را ثابت نگه دارد. به این ترتیب همراه با تغییرات ارتفاع در سطح مزرعه و یا ایجاد اغتشاش در جریان آب ناشی از انشعابات گسترده و… که در نهایت باعث سطح تغییرات فشار قابل توجه می شود، این اطمینان وجود دارد که آب مورد نیاز گیاه به طور دقیق و حساب شده از طریق قطره چکان یورو دریپ در حال تامین است.

قطره چکان یورو دریپ محصول کمپانی یورو دریپ از مدل های نصب بر خط لوله با شرایط جبران فشار می باشد.

این گونه از قطره چکان ها را به اصطلاح با عنوان pc می شناسند. به این ترتیب همراه با قطره چکان یورو دریپ با یک محصول رو به رو هستیم که در انواع ۲، ۴، ۸ و ۲۴ لیتری به راحتی بر بدنه لوله های زهکشی ۱۶ و ۲۰ میلیمتری نصب خواهد شد.

قطره چکان یورو دریپ کجا کاربرد دارد؟

  • گلخانه ها
  • پاسیوها
  • تاکستان ها
  • مناسب برای زمین های شیب دار
  • مناسب برای زمین های ناهموار

 مزایای قطره چکان یورو دریپ

  • این نوع قطره چکان پس از هربار تحریک سیستم خود را شسته و این مزیت باعث عدم گرفتگی قطره چکان می شود. به این ویژگی خاصیت خودشویندگی قطره چکان گویند.
  • کیفیت بالای ساخت و مقاومت قطره چکان در برابر اشعه های UV و عوامل شیمیایی
  • نصب آسان
  •  
  • کار در بازه فشاری ۰.۵ الی ۴ بار با دبی ثابت
  • دارای درپوش برای پخش آب

مشخصات فنی قطره چکان یورو دریپ

 در تحلیل مشخصات فنی انواع قطره چکان ها در یک نگاه کلی با چند فاکتور مشخص مواجه هستیم. لذا در بررسی موارد خاص، لازم است تا قطره چکان مورد نظر ما شرایط تامین این فاکتور های مشخص را داشته باشد.

این فاکتور ها به عناوینی مانند شرایط نصب، نوع سیستم آبرسانی، متریال در ساخت، الگوی طراحی و در نهایت رنج فشار کاری اشاره دارد. حال ببینیم قطره چکان یورو دریپ در تامین این فاکتور های مشخص تا چه اندازه توانمند است.

شرایط نصب قطره چکان یورو دریپ

بهترین قطره چکان آنهایی هستند که می توانند به راحتی و با سرعت بالا بر انواع متداول از لوله های زهکشی نصب شوند. انواع متداول از لوله های زهکشی در سایز های ۱۶ و ۲۰ میلیمتری است که قطره چکان یورو دریپ بر هر دو سایز لوله قابلیت نصب دارد. نصب آن ساده و به سرعت انجام خواهد شد. یکی از ویژگی های جالب توجه شرایط نصب چند باره قطره چکان یورو دریپ است. به این ترتیب می توان هر بار مثلا سالی یکبار قطره چکان یورو دریپ را تحت بازدید قرار داده و در صورت نیاز محل قرارگیری آن را تغییر داد.

نوع سیستم آبرسانی قطره چکان یورو دریپ

قطره چکان ها در مدل های گوناگونی هستند. از یک قطره چکان عادی که تنها یک روزنه ساده برای خروج آب است تا آنها که در طراحی خود دغدغه تامین مطمئن آب گیاهان را داشته اند. قطره چکان یورو دریپ یونان از نمونه های خود تنظیم است. مراد از خود تنظیم در طرح ساخت قطره چکان یورو دریپ یونان آن است که در نوع سیستم آبرسانی می تانند سطح فشار موجود در خط را تنظیم کند. اهمیت این ویژگی وقتی نمایان می شود که به هر ترتیبی سطح فشار آب در لوله های زهکشی مانند تغیرات ناگهانی ارتفاع افت کند. اگر گیاهان شما از نمونه های حساس به سطح جریان آبرسانی باشند، لازم است تا در هر شرایطی سطح دبی در خروجی قطره چان ثابت باقی بماند. با قطره چکان های خود تنظیم می شود به راحتی این نیاز را تامین نمود. قطره چکان یورو دریپ در تنظیم فشار خط تغذیه سیستم آبرسانی عملکرد مطلوبی دارد.

متریال ساخت قطره چکان یورو دریپ

از نکات مهم در مواجه شدن با یک قطره چکان، بررسی متریال مورد استفاده در ساخت آن می باشد. از آنجا که قطره چکان ها در سطح مزارع نصب خواهند شد، لازم است تا از مقاومت بالایی در برابر اثرات تخریبی عواملی مانند تابش مستقیم خورشید و یا کود های شیمیایی برخوردار باشند. در غیر این صورت با تخریب سریع مواجه خواهند شد. اگر چه یک قطره چکان کوچک چندان قیمتی نخواهد داشت و قاعدتا تخریب آن بار مالی خاصی را متوجه باغبان نکند، اما می تواند کل سیستم آبیاری قطره ای و یا لااقل قسمتی از سیستم را با مشکلات جدی رو به رو کند. یک قطره چکان معیوب با احتمال بالا دچار نشتی سنگین آب خواهد شد. در چنین حالتی تمام سیستم آبرسانی قطره ای بعد از خود را با مشکل مواجه می کند. لذا ضرورت دارد تا متریال ساخت در قطره چکان به گونه ای باشد که محصول مورد نظر از مقاومت بالا در مقابل تابش نور خورشید و یا اثرات تخریبی کود های شیمیایی و حتی ضربات و فشار های احتمالی برخوردار باشد. این موضوع در قطره چکان یورو دریپ دیده شده است. قطره چکان یورو دریپ دارای متریال سخت در طراحی است و به آسانی از پس سخت ترین شرایط محیطی بر می آید. سختی در متریال ساخت قطره چکان یورو دریپ را حتی می توان در مواجه با اثرات منفی کودهای شیمیایی نیز مشاهده کرد.

الگوی طراحی قطره چکان یورو دریپ

در طرح ساخت قطره چکان ها از برند های گوناگون لازم است تا استاندارد های ساخت رعایت شود. مانند سایز استاندارد، قابلیت نصب بر لوله های زهکشی استاندارد، تامین انواع سطح دبی و دیگر امکانات طراحی. در قطره چکان یورو دریپ با طیف منطقی از تامین شرایط مطلوب در طراحی بهره مند هستیم. اولین نکته در ایجاد شرایط رنگ بندی در طراحی است. برند ها غالبا انواع قطره چکان های خود را در دبی های مختلف و البته با شکلی یکسان طراحی می کنند. در چنین حالتی برای آنکه مصرف کننده دچار سردرگمی برای انتخاب نباشد، از رنگ بندی با هدف شناسایی نوع قطره چکان استفاده می کنند. این موضوع در قطره چکان یوروزدریپ نیز دیده شده است. به این ترتیب که قطره چکان ۲ لیتری یورو دریپ با رنگ آبی، قطره چکان ۴ لیتری یورو دریپ با رنگ مشکی، قطره چکان ۸ لیتری یورو دریپ با رنگ قهوه ای و در آخر قطره چکان ۲۴ لیتری یورو دریپ حضور دارد که با رنگ سبز مشخص خواهد شد. در تمام این قطره چکان های یورو دریپ ویژگی خود شویندگی نیز در نظر گرفته شده است. به این ترتیب که می توانند در مسیر خروجی آب به نحوی ذرات جامد و یا رسوب های احتمالی را حذف نموده و یک خط تامین عاری از رسوب را برای آبرسانی فراهم آورد.

رنج فشار کاری قطره چکان یورو دریپ

از نکات با اهمیت در کار با انواع قطره چکان ها از برند های گوناگون آن است که محصول مورد نظر در چه رنجی از فشار، کارکرد مطلوبی خواهد داشت؟ اهمیت دانستن این نکته در آن است که باید به هر ترتیبی مدیریت کاملی بر منابع آبی خود داشته باشیم. از طرفی باید در کنار این مدیریت به نحوی اصولی سطح آبرسانی گیاهان را تامین کنیم. از این رو منطقی است که بخواهیم در سطح فشار مشخصی از آب شرایط مطلوب آبرسانی را داشته باشیم. لذا ضرورت دارد تا قطره چکان ما بتواند در فشار مورد نظر ما کار کند؛ اما در قطره چکان یورو دریپ ماجرا شکل و حالتی جذاب دارد. چرا که ما با یک قطره چکان خود تنظیم مواجه هستیم. قطره چکانی که می تواند با توجه به تغییرات فشار آب، سطح دبی در خروجی خود را ثابت نگه دارد. نکته کلیدی در قطره چکان یورو دریپ آن است که توانایی کار در رنج بزرگی از سطح فشار آب در خطوط لوله را دارد. به این ترتیب که می تواند از حداقل فشار کاری 0.5 بار تا حداکثر فشار کاری ۴ بار سطح دبی خروجی خود را در یک محدوده تعریف شده، ثابت نگه دارد.

چرا قطره چکان یورو دریپ

قطره چکان یورو دریپ

همان طور که در معرفی قطره چکان یورو دریپ اشاره شد، این قطره چکان محصول کشور یونان است. از آنجا که محصولات کشاورزی بسیار حساس هستند باید از یک برند مناسب و با کیفیت استفاده کنید. همان طور که می دانید در سالهای اخیر و بروز خشکسالی اهمیت آبرسانی به شکل قطره ای که در مصرف آب صرفه جویی شود بسیار حائز اهمیت است. این در حالی است که برخی از قطره چکان های موجود در آبیاری قطره ای با مشکلاتی نظیر رسوب گرفتگی قطعی و موارد دیگر وجود دارد. شما برای رفع این مشکلات می توانیداز یک راه حل مناسب استفاده کنید و آن راه حل خرید قطره چکان یورو دریپ می باشد.

ویژگی های قطره چکان یورو دریپ

قطره چکان یورو دریپ دارای تاییدیه وزارت کشاورزی است. شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. تاییدیه وزارت کشاورزی گواه رعایت استاندارد در این محصول است.

یک ویژگی منحصر به فرد در قطره چکان یورو دریپ این است که خاصیت خود شویندگی دارد.

از دیگر ویژگی های قطره چکان یورو دریپ این است که می توانید با خیال راحت آن را در جاهایی که آفتاب شدید می تابد نصب کنید. خاصیت آنتی یو وی آن باعث می شود که در برابر نور شدید آفتاب مقاوم باشد.

قطره چکان یورو دریپ دارای اثر زهکشی معکوس نمی باشد. از این رو در زمان سم پاشی و کود دهی با خیال راحت کارتان را انجام بدهید و از مقاومت آن در برابر کودهای شیمیایی و سم ها مطمئن باشید.

نصب این قطره چکان بر روی لوله های پلی اتیلن به سادگی صورت می گیرد.

شما با استفاده از قطره چکان یورو دریپ از بازگشت دوباره آب جلوگیری خواهید کرد. این مزیت به این دلیل است که در فشار 2.9 پاسکال بسته می شود و در فشار5.8 پاسکال باز می شود.

قطره چکان یورو دریپ به دو شکل پایه بلند و پایه کوتاه در اندازه های 2 لیتر، 4 لیتر و 8 لیتر موجود است.

قطره چکان یورو دریپ یونان در بسته های 1600 تایی وجود دارد. شما می توانید بر اساس نیازهایتان از این محصول سفارش بدهید.

همچنین باید بدانید که این نوع قطره چکان یک نوع دریپر روی خط محسوب می شود.

شما می توانید از قطره چکان یورو دریپ در اندازه ی 8 لیتری در گلخانه ها، باغات کشاورزی به ویژه تاکستان ها استفاده کنید.

شما می توانید قطره چکان یورو دریپ را به راحتی نصب کرده و از آن استفاده کنید.

همچنین از بابلر خود تنظیم کرونا نیز بهره مند شوید. و در کنار آن از دامنه تغییرات فشار ۰.۵ تا ۴ لیتر در دقیقه در تنظیمات آب دهی استفاده کنید.

قطره چکان یورو دریپ بدون نیاز به ابزار نصب می شود. با داشتن خاصیت خود شویندگی موجود در این قطره چکان مانع از ایجاد گرفتگی در آن می شود، آبرسانی به نحو مطلوب انجام می شود.

این قطره چکان خاصیت یک طرفه بودن دارد، بنابراین از ورود آلودگی ها و برگشت آب جلوگیری می کند.

قطره چکان یورو دریپ در برابر گرفتگی مقاوم است. همچنین قابلیت جبران کننده فشار را دارا است.

اگر به دنبال کاهش هزینه ها در سیستم آبیاری هستید می توانید از قطره چکان یورو دریپ استفاده کنید به این دلیل که آب درون این قطره چکان به شکل آشفته و متلاطم در آمده است.

قطره چکان یورو دریپ 8 لیتری که قاعدتا دبی خروجی آن 8 لیتر در ساعت است.

قطره چکان یورو دریپ چه استفاده هایی دارد؟

همان طور که قبلا اشاره کردیم قطره چکان یا دریپر و در اینجا به شکل اختصاصی قطره چکان یورو دریپ نقش بسیار مهمی در آبیاری قطره ای در کشاورزی دارد.

نقش قطره چکان ها از این جهت مهم است. در صورتی که یک قطره چکان در آبیاری نامناسب باشدT آبیاری به شکل مقطعی یا کلی در برخی گیاهان قطع می شود، موجب خشک شدن آن ها می شود.

شما باید از یک قطره چکان مناسب مانند قطره چکان یورو دریپ استفاده کنید. در این صورت در زمان آبدهی و همچنین کود دهی همه چیز به صورت یکنواخت و مطلوب پیش خواهد رفت و در پایان شما محصول مناسبی را برداشت خواهید کرد.

قطره چکان یورو دریپ از مواد با کیفیت و با دیافراگم هایی از جنس سیلیکون هستند. این دریپر ها با خاصیت خود شویندگی که دارند، خروجی آب با سرعت بیرون می آید و از گرفتگی و رسوب خس و خاشاک و خاک جلوگیری می کند.

بهتر است بدانید که معمول ترین نوع قطره چکان یا دریپرها و در این جا قطره چکان یورو دریپ 8 لیتری است.

شما می توانید برای مصارف کشاورزی و آبیاری یورو دریپ یونان با خیال راحت استفاده کنید.

قطره چکان یورو دریپ یکی از پراستفاده ترین قطره چکان های کشاورزی

در خلق سیستم های آبیاری قطره ای، هدف آن است که در نهایت بتوان برای تمام گیاهان تحت کشت مزرعه یک شرایط آبدهی ایده آل و البته کاملا یکنواخت حاصل کرد. اگر به هر ترتیبی نتوان این شرایط را حاصل آورد و یا آنکه این احتمال وجود دارد که شرایط ایده آل پایدار نیست، لاجرم نمی توان بر توانمندی سیستم آبیاری قطره ای مذکور اعتماد نمود. برای داشتن یک سیستم معتمد لازم است تا از قطره چکان هایی با کیفیت ساخت بالا استفاده کنید. مانند قطره چکان یورو دریپ که همراه با متریال سطح بالایی در ساخت همراه فضا های کشاورزی شما خواهد شد.

از میان انواع محصولات این برند، قطره چکان ۸ لیتری یورو دریپ از محبوبیت بالاتری برخوردار است. این مدل، همراه با تامین ۸ لیتر آب در ساعت، مناسب بسیاری از فضا های باغی و کشاورزی است. خصوصا که برای آبیاری درختان کاملا مناسب هستند.

قطره چکان یورو دریپ شرایط کار در آبیاری همراه با فشار بالا را دارد. لذا به راحتی می توان آنها را در مسیر خطوط پرفشار آب قرار داد. مانند قطره چکان ۴ لیتری یورودریپ که همراه با یک سیستم پرفشار به خوبی قابلیت تغذیه فضا های کشاورزی را دارد. البته اگر نیاز است تا از طریق خطوط پرفشار سطح وسیعی از زمین های زراعی را آبیاری کنید و برای این منظور به سطح آبرسانی بالایی نیاز دارید، قطره چکان ۲۴ لیتری یورو دریپ یک انتخاب کاملا ایده آل است. این قطره چکان برای تامین آبرسانی در گیاهان ردیفی کاشته شده و یا آبدهی زمین های بزرگ فضای سبز گونه مطلوب است.

نکات قابل توجه هنگام استفاده از قطره چکان یورو دریپ

  • اگر در هنگام استفاده از انواع قطره چکان ها از برند های متعدد دچار تردید هستید،یک راه مطمئن بابت تشخیص استاندارد بودن محصول، بهره مندی از تایید وزارت بهداشت می باشد. نکته ای که همراه با قطره چکان یورو دریپ شده است. لذا می توانبا خیالی آسوده از شرایط استاندارد، قطره چکان یورو دریپ را استفاده کنید.
  • متریال در ساخت قطره چکان یورو دریپ به گونه ای است که آن را در مقابل اثرات انواع کود های شیمیایی و یا انواع سموم نباتی مقاوم کرده است. از این رو انواع قطره چکان یورو دریپ با ضریب اطمینان بالا برای عملیات هایی مانند زهکشی معکوس مناسب هستند.
  • اکثر لوله های مورد استفاده در سیستم آبیاری قطره ای از لوله ها با متریال پلی ایتلن می باشد. انواع قطره چکان پورودریپ به راحتی قابلیت نصب بر لوله های پلی اتیلن رادارند.
  • طراحی قطره چکان یورو دریپ به گونه ای است که از بازگشت دوباره آب جلوگیریخواهد کرد.
  • طراحی قطره چکان یورو دریپ در دو نوع پایه بلند و پایه کوتاه در سطح دبی ۲، ۴ و ۸لیتری می باشد. این ویژگی در زمان استفاده برای طیف وسیعی از گیاهان مورد توجهقرار خواهد گرفت.
  • نصب قطره چکان پورو دریپ به راحتی و بدون نیاز به هر گونه ابزاری صورت خواهدگرفت. البته این قطره چکان همراه با خاصیت خود شویندگی است . لذا به راحتی از پس دفع ذرات جامد محلول در آب بر خواهد آمد.
  • قابلیت جبران سازی فشار همراه با ایجاد یک مسیر یک طرفه، جدا از بازگشت آب این اطمینان را حاصل خواهد کرد که تحت هر شرایطی آب مورد نیاز گیاه به طور کامل در حال تامین شدن می باشد.

قیمت قطره چکان یورو دریپ

قیمت محصولات در کنار مواد مناسب به کار رفته در ساختمان محصول بسیار مهم است. شما باید بدانید که سرمایه خود را برای چه محصولی هزینه می کنید. قیمت قطره چکان یورو دریپ با توجه به کیفیت این محصول بسیار پایین است. شما می توانید یک محصول بسیار با کیفیت وارداتی را با قیمت مناسب خریداری کنید و از مزایایی بی نظیر آن استفاده کنید.

خرید قطره چکان یورو دریپ

با خرید قطره چکان یورو دریپ ، شما یک محصول مخصوص آبیاری با کیفیت بالا را به دست آورده اید. این کمپانی معتبر قطره چکان با دبی مختلف خود را در سه رنگ مختلف مشکی، سبز و قهوه ای تولید نموده تا وجه تمایز آنها معلوم شود.

قطره چکان یورو دریپ و قابلیت آبیاری در فشار بالا و یکنواختی آن در پخش و آبیاری مناسب برای استفاده در فشارهای کمتر از 5 متر توصیه نمی شود.

شما با استفاده از قطره چکان یورو دریپ در دارز مدت می توانید از مزایایی فوق العاده ی آن که در درجه ی اول خود شویندگی و مقاومت در برابر آفتاب است استفاده کنید. این قابلیت و مزیت ها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

استفاده از قطره چکان مناسب مطمئنا رکن اولیه و اساسی در آبیاری است. همان طور که آبیاری شریان حیاتی کشاورزی است. در صورتی که آبیاری مناسب اتفاق نیافتد مطمئنا خروجی مناسبی از محصولات نخواهید داشت.

در مناطق کم آب و خشک استفاده از آبیاری قطره ای یک امر واجب است. شما باید در ابتدا وسایل کشاورزی مناسب را از یک برند معتبر انتخاب کنید.

یورو دریپ یونان یک برند بسیار معتبر است و در ایران بسیار شناخته شده است. البته باید بدانید این محصول در سه کشور مصر، ترکیه، یونان تحت لیسانس کشور یونان با بالاترین کیفیت تولید می شود.

از آنجا که کشور ما ایران جزو مناطق خشک در دنیا است. کشاورزان در کشور ما در زمینه تولید محصولات کشاورزی در گلخانه ها، تاکستان ها و همه ی محیط های کشاورزی که قابلیت آبیاری قطره ای را دارد احتیاج مبرم به وسایل این نوع آبیاری دارند.

محصولات آبیاری یورو دریپ یونان با تولید قطره چکان هایی 4، 8، 24، شما را در این زمینه یاری خواهد کرد.

معمولا کشاورزان از گرفتگی و رسوب در قطره چکان ها شکایت دارند. یورو دریپ برای این مشکل خاصیت خود شویندگی را اعمال کرده تا کشاورزان با خیال زاحت از انواع قطره چکان یورو دریپ استفاده کنند.

برای سفارش قطره چکان یورو دریپ و مشاوره و اجرا در زمینه آبیاری قطره ای با ما تماس بگیرید.

02155212162

09127337549

آبیاری قطره ای و بارانی

قطره چکان یورو دریپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *