استفاده از مه پاش در دامپروری و طیور

استفاده از مه پاش در دامپروری و طیور

اگر به دنبال سیستم مه پاش در فضای باز برای مرغداری هستید و یا یک ساختار سایبان در فضای باز را برای مرغها در نظر دارید، پیشنهاد می کنیم که از سیستم های پیشرفته مه پاش دامپروری و طیور کمک بگیرید تا به امکانی خنک کننده و عالی دسترسی پیدا کنید.

ما قادر هستیم که به شما در طراحی سیستم مه پاش سفارشی و یا هر سازه ای که اثر خنک کنندگی دمای بالای 30 درجه را داشته باشد کمک کنیم.

باید گفت که سیستم های پیشرفته مه پاش دامپروری و طیور، به رفع نیازهای خنک کنندگی موردنظرتان اختصاص داده شده اند.

ما با سابقه ای بیش از 20 سال در این تجارت، به شهرتی اثبات شده برای رفع نیازهای پایه یا پیچیده در این رابطه دست یافته ایم.

متخصصان ما، آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد انتخاب بهترین روش خنک کنندگی متناسب با منطقه تان هستند. و حتی می توانیم از ابتدا به شما در طراحی سیستم مه پاش در فضای باز کمک کنیم.

در واقع تیم ما متعهد به ارائه تاثیرات شگفت انگیز و خنک کننده سیستم های مه پاش بوده و شغل ما خنک نگه داشتن مشتریان است!

اما باید بگوییم که کار ما صرفا طراحی و فروش سیستم های مه پاش برای اشخاص نیست.

ما همچنین راه حل های ایده آلی برای خنک کردن دام و طیور، حیات وحش و  پرندگان را در هر مکانی از جمله مزارع، پناهگاه ها و مراکز نوسازی طراحی می کنیم. و به فروش می رسانیم.

سیستم های مه پاش دامپروری برای کاهش فشار حرارتی

سیستم های مه پاش مرغداری برای کاهش فشار حرارتی

در ماه های گرم تابستان، مرغها ممکن است به شدت تحت فشار قرار گیرند. زیرا مجهز به امکاناتی برای کنترل فشار حرارتی نیستند و نیاز به مه پاش دامپروری می باشد.

آنها نهایتا در هنگام گرما می توانند به تندی نفس بکشند. و یا گرما را از طریق نواحی بدون پر بدنشان دفع نمایند.

بنابراین وجود سیستم های خنک کننده در این رابطه، کمک شایانی در مدیریت گرما خواهد داشت.

پیشنهاد می کنیم که خط تولید سیستم های مه پاش و فن های مه ساز ما را بررسی کنید. برای کسب راهنمایی در رابطه با سیستم مه پاش در دامپروی و طیور از جمله مرغداری با ما تماس بگیرید.

شماره تماس های کشاورزی : 02155212162  09127337549

سیستم های خنک کننده برای بهره وری بیشتر در دامپروری و طیور

سیستم های خنک کننده برای رسیدن به بیشترین بهره وری در تخم گذاری مرغها

افزایش دما، منجر به کاهش خورد و خوراک مرغ ها و در نتیجه کاهش بهره وری در تخم گذاری شان می شود.

بنابراین برای حداکثر سازی توانایی مرغها در تخمگذاری، می توانید مرغداری را به یک سیستم خنک کننده مه پاش دامپروری کارآمد مجهز کنید.

سیستم های مه پاش ما همراه با فن های مه ساز، باعث می شود که پرندگان از دمای پایین و هوای خنک برای ادامه تخمگذاری شان بهره مند شوند.

بعنوان بخشی از مدیریت برنامه خنک سازی، می توانید روی سیستم های مه پاش قطره ای سرمایه گذاری کنید .

برای حداکثر سازی اثرات خنک کنندگی، برخی فن های مه ساز را برای خنک نگهداشتن جوجه ها در ماههای گرم تابستان به این سیستم بیفزایید.

لازم است بدانید که خنک نگهداشتن مرغها برای بهبود بهره وری در تخم گذاری، امری اثبات شده است.  


بیشتر بخوانید : کاربرد مه پاش خنک کننده


استفاده از سیستم های خنک کننده مرغداری برای اطمینان از کیفیت پوسته تخم مرغ

لازم است یک سیستم مدیریت حرارتی کارآمد برای مرغداری خود طراحی کنید. تا اثرات خنک کنندگی را برای فضای موردنظرتان به حداکثر برساند.

تیم ما می تواند به شما کمک کند بهترین امکانات خنک کنندگی را برای فضای خود طراحی کنید. بنابراین مرغهایتان نه تنها از گرما جان سالم به در می برند، بلکه قادر به رشد و تخم گذاری بهینه نیز خواهند بود.

مبارزه با گرما با سیستم های پیشرفته مه پاش دامپروری و طیور در فضای باز

با استفاده از سیستم های پیشرفته مه پاش دامپروری و طیور در فضای باز، با گرما مبارزه کنید

امکانات مه پاش در فضای باز، به شما کمک می کند تا به نحوی موثر با سخت ترین شرایط گرمایی در تابستان مبارزه کنید. در واقع سیستم های ما، باعث کاهش اتلاف آب می شوند.

توصیه می کنیم به تیم ما اجازه دهید تا به شما در طراحی یک سیستم مدیریت هوای گرم برای مرغداری و یا ایجاد فضای سایه دار در محیط بیرونی برای مرغها کمک کند.

ما در طراحی سیستم های پیشرفته مه پاش دامپروری و طیور به شما کمک می کنیم. تا به حداکثر اثرات خنک کنندگی برای حیواناتتان دست یابید.

اگر مایل هستید یک سیستم سفارشی و پیش ساخته را نصب کنید و یا می خواهید خودتان از ابتدا به این کار اقدام کنید، در هر صورت تیم ما برای کمک به شما آماده است!

برای خرید لوازم و تجهیزات آبیاری، قطره چکان، مه پاش با تیم سایت کشاورزی تماس بگیرید و پس از دریافت کاتالوگ محصولات و مشاوره رایگان خرید خود را با خیال راحت انجام دهید.

شماره تماس های کشاورزی : 02155212162  09127337549

آبیاری قطره ای و بارانی

خنک کنندهدامپروریسیستم مه پاشطیورمه پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *