انواع پمپ آب کشاورزی – راهنمای جامع خرید موتور پمپ آب کشاورزی

انواع پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی به طور گسترده برای آبیاری محصولات کشاورزی استفاده می شود. پمپ های آّب کشاورزی ماشین هایی هستند که با اعمال نیرو آب کشاورزی را از مکانی به مکان دیگر منتقل می کنند.

پمپ آب کشاورزی با افزایش فشار سیال و دادن قدرت جریان در برابر نیروی گرانش، آب را از ناحیه ای با فشار کم به فشار بالا منتقل می کنند. پمپ ها از فلزات یا آلیاژهای سخت شده مانند فولاد ضد زنگ، کروم، نیکل و غیره ساخته می شوند. آنها می توانند با انرژی الکتریکی، انرژی باد، نیروی دستی و غیره کار کنند. آنها در کشاورزی از اهمیت زیادی برخوردار هستند زیرا دستگاه های اصلی برای تامین آبیاری هستند. به محصولات زراعی

از انواع موتور پمپ آب کشاورزی برای آبیاری استفاده می شود. برخی از این پمپ ها به طور ویژه برای پاسخگویی به نیاز خاصی برای آبیاری در کشاورزی طراحی شده اند.

انواع پمپ آب کشاورزی

به طور کلی پمپ های مشاورزی به دو نوع عمده تقسیم می شوند: پمپ های جابجایی مثبت و پمپ های دینامیک.

پمپ های جابجایی مثبت

پمپ های جابجایی مثبت

همانطور که از نام این نوع از پمپ کشاورزی پیداست، یک پمپ جابجایی مثبت با انرژی مکانیکی آب را از جایی به جای دیگر جابجا می کند یا می راند. یک پمپ جابجایی مثبت دو سمت دارد – یک طرف برای مکش و یک طرف برای تخلیه. آب به داخل شیر مکش می رود و از شیر خروجی خارج می شود. این نوع پمپ آب کشاورزی از حرکت رفت و برگشتی، چرخشی یا خطی پیستون برای به دام انداختن حجم ثابتی از آب در محفظه ای در داخل پمپ استفاده می کند که سپس از طریق نازل به بیرون منتقل یا تخلیه می شود. در واقع پمپ های جابجایی مثبت با پر کردن همزمان محفظه با مایع و سپس جابجایی آن عمل می کنند.

مقدار ثابتی از آب در هر سیکل کاری پمپ جابجا می شود. بنابراین، این نوع از انواع پمپ کشاورزی را “پمپ های حجم ثابت” نیز می نامند. در این نوع پمپ ها باید از شیر اطمینان استفاده شود زیرا با سیالات بسیار پرفشار سروکار دارد. البته این نوع پمپ های کشاورزی معمولا به صورت دستی کار می کنند و نمی توان از آنها برای پمپاژ آب از سطوح عمیق تر استفاده کرد. از این نوع پمپ آب کشاورزی می توان برای آبیاری انواع مختلف محصولات استفاده کرد.

مثال : پمپ های دستی موجود در برخی خانه ها، یک پمپ معمولی پخش صابون دستی و غیره.

مزایای پمپ های جابجایی مثبت

  1. این پمپ های آبیاری کشاورزی می توانند فشارهای بسیار بالا (حدود 800 بار) را تحویل دهند.
  2. می توانند مایعات با ویسکوزیته بالا و همچنین کم را کنترل کنند. سرعت جریان با افزایش ویسکوزیته سیال افزایش می یابد.
  3. راندمان آنها بالاست (بیش از 90 درصد).
  4. سرعت جریان بدون توجه به تغییرات فشار، ثابت می ماند.
  5. بسیار بادوام و ارزان هستند.
  6. می توانند آلودگی هوا یا گاز را در جریان مایع کنترل کنند.

معایب پمپ های جابجایی مثبت

  1. این نوع پمپ آب کشاورزی نیاز به محافظت در برابر فشار بیش از حد دارد.
  2. در مقایسه با پمپ های گریز از مرکز، طراحی پیچیده ای دارد.
  3. نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، البته هزینه آن گران نیست.

کاربردهای پمپ آب کشاورزی جابجایی مثبت

  1. می توان از آنها برای آبیاری مزارع استفاده کرد.
  2. از آنها می توان برای پمپ کردن رنگ های اسپری، روغن ها و شستشو با نیروی زیاد یا فشار قوی استفاده کرد.
  3. می توان از آنها برای حمل و نقل نفت یا گاز در خطوط لوله استفاده کرد.
  4. می توان از آنها در تولید مواد شیمیایی استفاده کرد.
  5. می توان از آنها برای انتقال دوغاب زباله در تصفیه خانه های زباله استفاده کرد.

پمپ های دینامیک

همانطور که از نام آن می توان حدس زد، پمپ دینامیک یک پمپ آب کشاورزی با سرعت بالا است. پمپ های دینامیک آبیاری کشاورزی، انرژی جنبشی جریان را با حرکات مکانیکی افزایش می دهند، که سپس منجر به روانه شدن جریان به لوله تخلیه می شود. پمپ های سانتریفیوژ زیر مجموعه اصلی پمپ های دینامیکی هستند.

پمپ آب کشاورزی دینامیک حتی می تواند با آب شور یا آب شنی هم کار کند. معمولاً فیلترهایی برای حذف آلاینده های جامد در پمپ های دینامیک نصب می شود. این نوع پمپ ها را می توان با انواع مختلف محصولات استفاده کرد.

انواع موتور پمپ آب کشاورزی دینامیک شامل موارد زیر هستند:

پمپ های گریز از مرکز یا سانتریفیوژ

این پمپ ها، متداول ترین نوع پمپ کشاورزی مورد استفاده برای آبیاری هستند. یک پمپ گریز از مرکز به واسطه حرکت چرخشی آب را از طریق پمپ حرکت می دهد. پروانه اصلی ترین وسیله ای است که سیال داخل پمپ را می چرخاند و می کشد.

پمپ سانتریفیوژ همیشه در آب غوطه ور است و چرخش آن انرژی جنبشی را از موتور به سیال منتقل می کند. به دلیل این انرژی جنبشی، سیال از طریق پمپ حرکت می کند و از شیر تخلیه خارج می شود. پمپ های گریز از مرکز معمولاً با انرژی الکتریکی کار می کنند. این انرژی الکتریکی می تواند از منابع عمومی معمولی یا از انرژی خورشیدی، بادی، آبی و غیره تامین شود.

پمپ های زیر در دسته پمپ های گریز از مرکز قرار می گیرند:

پمپ های زیرآبی
پمپ های زیرآبی

پمپ های زیرآبی در زیر سطح آب نصب می شوند و از عناصر ضد آب ساخته شده اند. از این نوع پمپ آب کشاورزی در چاه ها، دریاچه ها یا برکه ها استفاده می شود. این نوع پمپ ها نیازی به پرایمینگ ندارند و بسیار کارآمدند.

پمپ های زیرآبی می توانند پمپ های تک مرحله ای یا پمپ های چند مرحله ای (ترکیبی از بسیاری از پمپ های تک مرحله ای) باشند. این نوع پمپ های آبیاری کشاورزی معمولاً با انرژی الکتریکی کار می کنند. البته می توان آنها را با انرژی خورشیدی، انرژی باد، انرژی آبی و غیره نیز مورد استفاده قرار داد. به ویژه زمانی که آب منبع در سطح پایین است، می توان از این پمپ ها بهره برد.

پمپ های توربینی
پمپ های توربینی

پمپ های توربینی هم در زیر آب نیز نصب می شوندو همانند پمپ های زیر آبی راندمان بالایی دارند. آنها را می توان در چاه ها، دریاچه ها یا برکه ها استفاده کرد. رایج ترین نوع پمپ توربینی، پمپ توربینی عمودی است.

پمپ های توربینی معمولاً با انرژی الکتریکی کار می کنند. البته آنها را می توان با انرژی خورشیدی، انرژی باد، انرژی آبی و غیره نیز مورد استفاده قرار داد. زمانی که سطح آب منبع پایین است، می توان از آنها بهره برد.

پمپ های گریز از مرکز مکش انتهایی
پمپ های گریز از مرکز مکش انتهایی

این ها متداول ترین نوع پمپ های گریز از مرکز هستند. تمام انواع پمپ های قابل حمل، از جمله پمپ های تقویت کننده، پمپ های گریز از مرکز مکش انتهایی هستند. آنها اغلب به یک موتور دوار متصل می شوند.

هنگامی که منبع آب بیش از 1.5 متر از پمپ پایین تر باشد، این پمپ ها برای استفاده مناسب نیستند. این نوع از انواع موتور پمپ آب کشاورزی معمولاً با انرژی الکتریکی کار می کند. البته آنها را می توان با انرژی خورشیدی، انرژی باد، انرژی آبی و غیره نیز مورد استفاده قرار داد. زمانی که سطح آب نسبتاً عمیق است می توان از این نوع پمپ آب کشاورزی استفاده کرد.

جت پمپ ها
جت پمپ ها

جت پمپ یا بالابر هیدرولیک قابلیت کشیدن آب را از منبع آبی دارد که در پایین تر از سطح پمپ قرار دارد. جت پمپ ها معمولا دبی کمتری دارند. از آنها برای پمپاژ آب از رودخانه یا آب های عمیق تر استفاده می شود.

جت پمپ آب کشاورزی معمولاً با انرژی الکتریکی کار می کند. ابته آنها را می توان با انرژی خورشیدی، انرژی باد، انرژی آبی و غیره نیز استفاده کرد. از این نوع پمپ می توان برای پمپاژ آب از یک منبع آب بسیار عمیق استفاده کرد.

پمپ های شناور
پمپ های شناور

پمپ شناور یک پمپ گریز از مرکز معمولی است که به یک جسم شناور متصل است. از این نوع موتور پمپ آب کشاورزی برای پمپاژ آب از سطح دریاچه یا برکه استفاده می شود.

پمپ های شناور معمولاً با انرژی الکتریکی کار می کنند. البته آنها را می توان با انرژی خورشیدی، انرژی باد، انرژی آبی و غیره نیز استفاده کرد. می توان از این نوع پمپ آب کشاورزی برای پمپاژ آب از یک منبع آبی کم عمق استفاده کرد.

مزایای پمپ های گریز از مرکز
  1. طراحی نسبتا ساده ای دارند.
  2. احتمال نشتی در پمپ ها وجود ندارد.
  3. اتلاف انرژی در اثر اصطکاک کمتری وجود دارد.
  4. ارزان هستند.
  5. تقریبا هیچ صدایی ندارند.
  6. تقریبا 100% راندمان دارند.
معایب پمپ های گریز از مرکز
  1. سرعت جریان به فشار بستگی دارد و پمپ فقط در یک سطح فشار معین کار می کند.
  2. هنگامی که از سیالات با ویسکوزیته بالا استفاده می شود سرعت جریان کاهش می یابد.
  3. به جریان ثابت سیال نیاز دارد. در غیر این صورت، حباب گاز ممکن است تشکیل شود و پمپاژ متوقف شود.
  4. نیاز به پرایمینگ دارد.
  5. ذرات آهن در آب می توانند باعث خوردگی پروانه شوند.
کاربردهای پمپ آب کشاورزی سانتریفیوژ
  1. متداول ترین نوع پمپ ها در آبیاری هستند.
  2. می توانند مایعات مضر و خطرناک را هم پمپ کنند.
  3. در معدن، صنایع پتروشیمی و لوازم خانگی استفاده می شوند.
  4. در سیستم کنترل هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. توسط آتش نشانان و همچنین برای پمپاژ آب به مخازن ساختمان های مسکونی استفاده می شوند.

خرید موتور پمپ آب کشاورزی – انتخاب بهترین موتور پمپ آب کشاورزی

انتخاب بهترین پمپ آب کشاورزی به شما به نوع پمپ مورد نظر و همچنین رابطه بین راندمان پمپ و کل هد دینامیکی (TDH)  در دبی مشخص  بستگی دارد

هنگام انتخاب و خرید پمپ آب کشاورزی ، باید شرایط عملکرد پمپ را در نظر بگیرید، از جمله:

  • نوع منبع آب
  • دبی پمپاژ مورد نیاز (تعیین شده بر اساس الزامات سیستم آبیاری)
  • هد مکش کل (بالا بردن از سطح آب تا ورودی پمپ)
  • هد دینامیکی کل (کل فشار تامین شده توسط پمپ)

البته این اطلاعات کمی فنی است. اما نگران نباشید، کارشناسان ما آماده اند تا راهنمایی های لازم را جهت انتخاب و خرید موتور پمپ آب کشاورزی و قیمت پمپ آب کشاورزی به شما ارائه دهند.

کافی است با ما تماس بگیرید

02155212162

09127337549

آب سطحی یا آب چاه منبع آبیاری شما را تشکیل خواهد داد و اینکه کدام یک در دسترس است با توجه به شرایط زمین شناسی و هیدرولوژیکی محل تعیین می شود.

نوع سیستم آبیاری، فاصله از منبع آب و اندازه سیستم لوله کشی میزان دبی و کل هد دینامیکی را تعیین می کند.

اگر برای آبیاری، نیاز به بالا کشیدن آب به سطح پمپ وجود دارد، باید از پمپ گریز از مرکز استفاده شود.

مقایسه پمپ آب کشاورزی برقی با پمپ آب کشاورزی دیزلی

مقایسه پمپ آب کشاورزی برقی با پمپ آب کشاورزی دیزلی

تعداد مزارعی که با استفاده از نیروی برق اموراتشان را مدیریت می کنند روز به روز در حال افزایش است. با وجود اینکه بسیاری از کشاورزان به شبکه برق دسترسی پیدا کرده اند، برخی هنوز از موتورهای پمپ آب کشاورزی دیزلی استفاده می کنند. یکی از دلایل این امر این است که آنها از قبل روی نوع پمپ ها سرمایه گذاری کرده تند و تا زمانی که موتورهای پمپ آب کشاورزی دیزلی هنوز کار می کنند، نیازی به تهیه یک موتور آب کشاورزی برقی جدید احساس نمی شود.

اما روند تغییر استفاده از پمپ آب کشاورزی دیزلی به پمپ آب کشاورزی برقی در 15 سال گذشته سرعت یافته است. کنترل‌های زیست‌محیطی و مقررات مربوط به عملکرد موتورهای دیزل و افزایش هزینه سوخت، این تبدیل را تسریع کرده‌اند. استفاده از پمپ های برقی از جنبه های مختلف تصمیمی منطقی به نظر می رسد.

هزینه

هزینه عملیاتی و تعمیر و نگهداری پمپ آب کشاورزی برقی در مقایسه با پمپ آب کشاورزی گازوئیلی پایین تر است. در جبهه عملیاتی، کاربران نهایی باید هزینه سوخت دیزل را در نظر بگیرند. سوخت گران است و احتمالاً با افزایش تقاضای جهانی، این روند افزایش قیمت به همین شکل باقی خواهد ماند. بنابراین انتخب پمپ آب کشاورزی برقی گزینه اقتصادی تری است. اجتناب از استفاده از پمپ آب کشاورزی برقی در زمان اوج مصرف برق می تواند هزینه ها را پایین تر هم بیاورد.

از نقطه نظر تعمیر و نگهداری، موتورهای پمپ برقی در این نبرد نیز پیروز می شوند. تعمیر و نگهداری موتورهای پمپ آب کشاورزی دیزلی به زمان و توجه بیشتری نسبت به موتورهای الکتریکی نیاز دارد. همچنین ممکن است نیاز باشد یک موتور پمپ آبیاری کشاورزی برای مدت طولانی کار کند. در این صورت، موتور پمپ دیزلی به طور مداوم نیاز به سوخت گیری و چک کردن سطح روغن و نظارت بر فیلترها را خواهد داشت.

موتور پمپ آب کشاورزی برقی نیازی به سوخت گیری ندارد. همچنین روغن موتور و فیلتری ندارد که نیاز به بررسی و تعویض داشته باشد و فقط یک بار در هر فصل نیاز به روغن کاری دارند.

اثرات زیست محیطی

بدون شک یکی از انگیزه های اصلی تغییر  استفاده از پمپ آب کشاورزی دیزلی به پمپ آب کشاورزی برقی ، به ویژه در چند سال گذشته، توجه به مسائل زیست محیطی بوده است. یک موتور الکتریکی تمیزتر از موتورهای دیزلی کار می کند. نیروگاه های برق همچنان به تولید برق به روش های پاک تر ادامه می دهند. همچنین، افزودن منابع انرژی جایگزین به شبکه، مانند باد و خورشید، الکتریسیته را با انتشار کربن تقریباً صفر فراهم می کنند.

یک موتور پمپ آب کشاورزی برقی میزان انتشار کربن بسیار کمتری را در مقایسه با یک موتور پمپ آب کشاوزی دیزلی دارد. اثرات زیانبار زیست محیطی ناشی از موتورهای احتراق داخلی از اثرات ناشی از برق بسیار بیشتر است.

کنترل پمپ

علاوه بر این، نصب کنترل‌های پمپ و کنترل‌های سرعت متغیر در موتور الکتریکی آسان‌تر از موتورهای دیزلی است. در حالی که این نوع کنترل ها را می توان به موتورهای دیزل اضافه کرد، این کار هزینه بر است و مهمتر از آن، می تواند بازده پمپ آب کشاورزی دیزلی را کاهش دهد.

این مورد در مورد اضافه کردن کنترل ها و ویژگی های سرعت متغیر به موتورهای پمپ آب کشاورزی برقی صدق نمی کند، و در صورت استفاده صحیح، کارایی و دوام موتور را بسیار افزایش می دهد، کنترل در خطوط لوله و کانال ها را بهبود می بخشد و مصرف انرژی را کاهش می دهد. پمپ های الکتریکی را می توان به صورت خودکار و از راه دور کنترل کرد. درایوهای سرعت متغیر و استارت‌های نرم در موتورهای الکتریکی اجزایی هستند که به کاهش نوسانات برق کمک می‌کنند. این فناوری وجود دارد و به دلیل کاهش هزینه های لازم برای نظارت و کنترل یک سیستم پمپ آبیاری الکتریکی از راه دور، به سرعت در حال رشد است. همچنین امکان استفاده از پمپ آب کشاورزی شارژی هم در برخی انواع پمپ های برقی وجود دارد.

تصمیم نهایی

موتورهای پمپ آبیاری کشاورزی دیزلی به خصوص به عنوان پمپ آب کشاورزی دست دوم در حال استفاده هستند. در برخی از مناطق جهان، برق در دسترس نیست. همچنین موتورهای دیزلی که سال ها پیش خریداری شده اند به عنوان پمپ آب کشاورزی دست دوم، امروزه نیز به کار خود ادامه می دهند. اکثر کشاورزیان میل ندارند چیزی را که کار می‌کند کنار بگذارند و برای خرید موتور پمپ آبیاری کشاورزی جدید هزینه کنند؛ حتی اگر موتورهای الکتریکی جدید در نهایت هزینه‌های خود را با کاهش هزینه‌های عملیاتی و بهبود راندمان جبران کنند و تأثیر مخرب کمتری بر محیط‌زیست داشته باشند.

اما بسیاری از کشاورزان هم برای کاربردهای آبیاری مختلف، موتورهای پمپ آب کشاورزی برقی را انتخاب می کنند.

برای مشاوره بیشتر در زمینه مقایسه پمپ آب کشاورزی برقی و دیزلی و اطلاع از قیمت پمپ آب کشاورزی دیزلی و برقی با ما تماس بگیرید.

02155212162

09127337549

مقایسه پمپ آب کشاورزی برقی با پمپ آب کشاورزی بنزینی

مقایسه پمپ آب کشاورزی برقی با پمپ آب کشاورزی بنزینی

از معیارهای زیر برای بررسی مزایا و معایب پمپ های برقی در مقایسه با پمپ آب کشاورزی بنزینی استفاده کنید تا متوجه شوید کدام یک برای کاربرد شما بهترین موتور پمپ آب کشاورزی است.

  • قدرت
  • میزان نویز
  • نگهداری
  • اندازه و تطبیق پذیری
  • زمان اجرا
  • پایداری
  • قیمت

1. قدرت

برای کاربردهای بزرگ‌تر مانند جابجایی سیالات صنعتی، پالایشگاه‌ها و تاسیسات، پمپ‌های بنزینی دارای مزیت هستند و می‌توانند رتبه‌بندی PSI بالاتری را که برای تطبیق با این برنامه‌ها لازم است، ارائه دهند و تا 7000 PSI را ارائه دهند.

با این حال، برای اکثر کاربردهای تجاری مانند مه پاش، ضد عفونی، کنترل آفات و موارد دیگر، این نوع قدرت بیش از میزان مورد نیاز است.

2. میزان نویز

پمپ های آبیاری کشاورزی برقی در این زمینه برتری دارند. درست همانطور که یک وسیله نقلیه الکتریکی از موتورهای بنزینی یا گازوئیلی بی سر و صدا تر کار می کند، پمپ های الکتریکی نیز دارای رتبه دسی بل بسیار پایین تری نسبت به پمپ های بنزینی هستند.

3. نگهداری

پمپ آب کشاورزی بنزینی دارای اجزای مکانیکی بیشتری نسبت به پمپ آب کشاورزی برقی است. به همین دلیل، کشاورزان باید به طور منظم مسائل مربوط به سطوح روغن، سیستم های خنک کننده و سایر قسمت های پمپ آب کشاورزی بنزینی را بازرسی کرده و به آن رسیدگی کنند تا از عملکرد روان و بدون مشکل پمپ اطمینان حاصل کنند. دقت در نگهداری این قطعات برای اطمینان از عملکرد صحیح موتور پمپ بنزینی شما و عدم نیاز به تعمیرات پرهزینه بسیار مهم است.

پمپ‌های برقی معمولاً یک واحد کلی باز نشدنی هستند، قطعات کمتری دارند که در معرض عناصر یا فرسودگی خارجی قرار می‌گیرند. عیب یابی پمپ آب کشاورزی برقی معمولاً بسیار ساده است. پمپ های برقی به دلیل قابل اعتماد بودن و ماندگاری طولانی شهرت دارند. در صورت بروز مشکل، معمولاً پمپ را می توان به سرعت و با قیمت مناسب تعمیر کرد.

4. اندازه و تطبیق پذیری

در صورتی که اندازه و قابلیت انتقال برای شما مسئله ای نباشد؛ پمپ بنزینی می تواند مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که پمپ‌ آب کشاورزی برقی ، حجم اضافی برای مخزن سوخت و اجزای مرتبط را ندارند، کوچک‌تر و سبک‌تر است و برای افرادی که به دنبال یک پمپ آب کشاورزی کوچک هستند کاربردی‌تر است. علاوه بر این، بسیاری از برنامه‌های کاربردی داخلی وجود دارند که به سادگی خود را به پمپ‌های گازسوز نمی‌دهند، مانند تمیز کردن تجاری، لباس‌شویی تجاری، اصلاح قالب و غیره. اگر ردپای کوچک و تحرک مهم است، یک پمپ الکتریکی برنده واضح است.

نکته ایمنی: پمپ‌های گازسوز (و موتورهای قابل احتراق آن‌ها) نباید در داخل خانه‌هایی که گازهای گلخانه‌ای و دودهای خطرناک جمع می‌شوند، کار کنند. همیشه از تهویه مناسب اطمینان حاصل کنید.

5. زمان اجرا

بسته به اندازه مخزن سوخت، یک پمپ آب کشاورزی بنزینی از نظر تئوری می تواند زمان کارکرد طولانی تری نسبت به یک پمپ آب کشاورزی بنزینی داشته باشد.

البته امروزه بسیاری از سیستم‌های پمپ آب کشاورزی شارژی و برقی با زمان‌های کارکرد اکثر موتورهای پمپ بنزینی رقابت می‌کنند و حتی می‌توان پمپ را با یک وقفه کوتاه مجددا شارژ کرد.

6. پایداری

در مورد نگرانی های زیست محیطی رقابت زیادی وجود ندارد. اگر ابتکارات سبز برای شما و مشتریان تان مهم است، پمپ آب کشاورزی برقی برای شما انتخاب مناسب تری است.  باتری‌های قابل شارژ و پمپ‌های برقی، انتخاب‌های مسئولانه‌تری نسبت به محیط زیست هستند.

7. قیمت

هنگام محاسبه قیمت موتورهای پمپ  آب کشاورزی دو ملاحظه عمده وجود دارد: قیمت خرید اولیه و قیمت کارکرد پمپ. پمپ های بنزینی از آنجایی که قطعات متحرک، مواد و اجزای بیشتری در آنها وجود دارد، معمولاً هزینه بیشتری نسبت به پمپ های الکتریکی دارند. با این حال، آنچه اغلب در محاسبات قیمت نادیده گرفته می شود، هزینه عملیات و نگهداری مداوم است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، پمپ های آب کشاوزی برقی به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند و این زمان خرابی و سایر هزینه های مرتبط را کاهش می دهد.

تصمیم نهایی

تصمیم گیری بین موتورهای پمپ  بنزینی و الکتریکی، به کاربرد مورد نظر بستگی دارد. اگر به توان مورد استفاده برای کاربردهای صنعتی نیاز دارید و می توانید در مورد مسائلی مانند سطح صدا، اندازه و پایداری کوتاه بیایید و نیروی انسانی و منابع لازم برای نگهداری را در اختیار دارید، پمپ های بنزینی ممکن است بهترین گزینه باشند.

پمپ آب کشاورزی

با این حال، اگر قدرت قابل مقایسه برای کاربردهای تجاری و کشاورزی، عملکرد بی صدا، پرتابل بودن و قیمت مهمترین فاکتورهای انتخاب شما هستند، پمپ آب کشاورزی برقی سازگار با محیط زیست ممکن است راه حل ایده آلی برای شما باشد.

خوشبختانه، لازم نیست این انتخاب را به تنهایی انجام دهید. برای انتخاب و خرید پمپ آب کشاورزی مناسب برای نیازهایتان با ما تماس بگیرید.

02155212162

09127337549

پمپ های آب کشاوزی رایج در ایران بر اساس اندازه

  • پمپ آب کشاورزی دو اینچ
  • پمپ آب کشاورزی 3 اینچ
  • پمپ آب کشاورزی 4 اینچ
  • پمپ آب کشاورزی 8 اینچ

قیمت پمپ آب کشاورزی 2 اینچ

قیمت پمپ آب کشاورزی 3 اینچ

قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ

قیمت پمپ آب کشاورزی 8 اینچ

قیمت پمپ آب فشار قوی کشاورزی

قیمت پمپ آب کشاورزی پشت تراکتوری

پمپ آب کشاورزی دیجی کالا

کلام آخر

امیداوریم از مطالعه مطلب انواع پمپ آب کشاورزی و راهنمای جامع خرید موتور پمپ آب کشاورزی در سایت کشاورزی بهره کافی را برده باشید.

به منظور مشاوره در رابطه با انتخاب پمپ آب کشاورزی مناسب و اطلاع از آخرین قیمت انواع پمپ آب کشاورزی با ما تماس بگیرید.

02155212162

09127337549

کشاورزی

انواع پمپ آب کشاورزیانواع موتور پمپ آب کشاورزیبهترین موتور پمپ آب کشاورزیپمپ آب کشاورزیپمپ آب کشاورزی 3 اینچپمپ آب کشاورزی برقیپمپ آب کشاورزی بنزینیپمپ آب کشاورزی پشت تراکتوریپمپ آب کشاورزی دست دومپمپ آب کشاورزی دو اینچپمپ آب کشاورزی دیجی کالاپمپ آب کشاورزی دیزلیپمپ آب کشاورزی شارژیپمپ آب کشاورزی کوچکپمپ آب کشاورزی گازوئیلیخرید موتور پمپ آب کشاورزیقیمت پمپ آب فشار قوی کشاورزیقیمت پمپ آب کشاورزیقیمت پمپ آب کشاورزی 2 اینچقیمت پمپ آب کشاورزی 3 اینچقیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچقیمت پمپ آب کشاورزی 8 اینچقیمت پمپ آب کشاورزی دیزلیموتور پمپ آب کشاورزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *