فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای

فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای

کاربرد اصلی فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای تصفیه آب آبیاری در سیستم های آبیاری میکرو (130 میکرون) برای کشاورزی، باغداری، گل برزی، پرورش سبزیجات، نیشکر و غیره است. همچنین از فیلتر دیسکی برای کاربردهای صنعتی نیز استفاده می شود.

مزایای فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای

  • ساختار دیسک امکان تصفیه سه بعدی را فراهم می کند.
  • فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای در مقایسه با سایر انواع فیلترها، فیلتراسیون بهتری داشته و دفعات کمتری نیاز به تمیز کردن دارن (انواع اتوماتیک فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای نیاز به تمیز کردن به صورت دستی ندارند.)
  • ذرات درشت در سطح و ذرات ریز در شیارها فیلتر می شوند.
  • نصب فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای در هر موقعیتی امکان پذیر است، اعم از عمودی و افقی. اتصالات ورودی – خروجی هم به صورت مسفثیم و هم در جهت زاویه ای امکان پذیر است.
  • ناخالصی های فیلتر شده در سطح فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای از نوع دستی را می توان با شیر تخلیه تمیز کرد.
  • بدنه پلی پروپیلن ضد خوردگی و زنگ با دوام.
  • کلیه قطعات پلاستیکی و فلزی فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای در برابر کودهای شیمیایی متداول کشاورزی و مواد شستشو دهنده مورد استفاده در سیستم مقاوم هستند.
فیلتر دیسکی

فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای مساوی است با فیلتراسیون عمقی و دقیق. همین ویژگی فیلتر دیسکی را به موثرترین روش فیلتراسیون برای آب های سطحی و آب حاوی آلاینده های آلی تبدیل می کند.

فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای چگونه کار می کند؟

فیلتر دیسکی از تعداد زیادی دیسک صاف و شیاردار ساخته شده که روی یکدیگر محکم چیده شده و درون یک محفظه قرار دارند. آب به داخل محفظه فیلتر جریان می یابد، دیسک های انباشته شده را محاصره می کند و با فشار آب از بین شیارها مواد فیلتر شده جدا می شوند.

فیلتر دیسکی برای چه کارهایی استفاده می شود؟

فیلتر دیسکی نوعی فیلتر آب است که عمدتا در آبیاری استفاده می شود. با این تفاوت که کارتریج فیلتر دیسکی آبیاری قطره ای از تعدادی دیسک پلاستیکی روی هم چیده شده تشکیل شده است. هر دیسک با شیارهای کوچک یا برجستگی پوشانده شده است.

فیلتر دیسکی رویال دریپ

فیلتر دیسکی رویال دریپ

از فیلترهای دیسکی رویال دریپ به خاطر نوع جنس خاصشان یعنی بدنه پلی آمیدی بیشتر در منطقه های مرطوب جنوب و شمال کشور استفاده می شود چرا که به دلیل عدم وجود فلز در بدنه امکان زنگ زدگی وجود ندارد. فیلترهای از جنس فلز در مواجهه با مواد شیمیایی نسبت به خوردگی حساس هستند به همین علت طول عمر مفید فیلترهای دیسکی رویال دریپ به مراتب بیشتر است. امکان جذب ذرات آب از اندازه 20 میکرون تا 125 میکرون برای این فیلترها فرآهم است.

موارد اصلی کاربرد فیلتر دیسکی رویال دریپ

  • فیلترینگ مواد و ذرات بیولوژیکی در آبیاری قطره ای
  • نابود کردن مواد آلی و از بین بردن جلبک ها
  • دو مدل دارد معمولی و سوپر

برای خرید فیلتر دیسکی رویال دریپ و یا خرید و دریافت کاتالوگ سایر محصولات فیلتر دیسکی و لوازم آبیاری قطره ای و بارانی با شماره تلفن های 02155212162   09127337549 تماس بگیرید.

آبیاری قطره ای و بارانی

آبیاری قطره ایفیلتر دیسکیفیلتر دیسکی آبیاری قطره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *