انواع لوله های آبیاری قطره ای

انواع لوله های آبیاری قطره ای

آبیاری قطره ای و لوله آبیاری قطره ای

آبیاری قطره ای یکی از منعطف ترین و موثرترین روش های آبیاری است. آبیاری قطره‌ای یک سیستم آبیاری است که به آرامی آب را مستقیماً به ریشه گیاه می‌رساند و به شما این امکان را می‌دهد که گیاهان بیشتری را با میزان آب کمتر آبیاری کنید. همچنین از آنجایی که آب بالای خاک جمع نمی شود، شاهد کاهش علف های هرز و آفات خواهید بود. آبیاری قطره ای صرفه جویی قابل توجهی خواهد بود زیرا مصرف سالانه آب شما را تا 50 درصد کاهش می دهد. انواع لوله های آبیاری قطره ای انعطاف پذیری بالا با امکانات خاص برای نصب یک سیستم موثر آبیاری قطره ای را به شما ارائه می دهند.

انواع لوله های آبیاری قطره ای به سه دسته اصلی تقسیم می شوند. در ادامه در مورد سه نوع لوله آبیاری قطره ای و موارد استفاده آنها بیشتر توضیح می دهیم.

شلنگ آبیاری قطره ای توزیع (بدون درز)

شلنگ آبیاری قطره ای توزیع

لوله آبیاری قطره ای توزیع یا نوار آبیاری قطره ای بدون درز هیچ گونه سوراخی ندارد برای انتقال و توزیع آب بین گیاهانی که با فاصله از هم قرار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از رایج ترین روش های استفاده از شلنگ آبیاری قطره ای توزیع ، این است که لوله توزیع ½ اینچ به عنوان خط اصلی انتقال آب عمل کند و سپس لوله های توزیع ¼ اینچ از خط اصلی که آب را منتقل می کند منشعب شوند. در نهایت می توانید در انتهای هر یک از لوله های آبیاری قطره ای 1/4 اینچی یک قطره چکان نصب کنید تا فشار آب را تنظیم کند.

برای اطلاع از قیمت انواع لوله های آبیاری قطره ای تماس بگیرید

02155212162 

09127337549

لوله آبیاری قطره ای با امیتر (درزدار)

انواع لوله های آبیاری قطرهای دارای امیتر یا قطره چکان یا نوار آبیاری قطره ای درزدار برای زمانی که گیاهانی با فواصل یکنواخت برای آبیاری دارید ایده آل است. شلنگ آبیاری قطره ای دارای امیتر دارای سوراخ هایی است که قبلاً در آنها قطره چکان تعبیه شده است. از لوله آبیاری قطرهای دارای قطره چکان می توان برای آبیاری قطره ای انواع گل ها، درختچه ها، باغ های سبزیجات و حتی درختان هم استفاده کرد.

لوله آبیاری قطره ای اسفنجی

لوله آبیاری قطره ای اسفنجی

این نمونه از انواع لوله های آبیاری کشاورزی ،از یک ماده اسفنج مانند ساخته شده است که آب از آن به بیرون چکه می کند و زمین اطرافش را خیس یا آبیاری می کند. اگر گیاهان شما نزدیک به هم هستند، شلنگ آبیاری قطره ای اسفنجی کی تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

کلام آخر درباره انواع لوله های آبیاری قطره ای

انواع لوله های آبیاری قطره ای که انتخاب و استفاده می‌کنید، می‌تواند تفاوت بزرگی در راه‌اندازی مؤثرترین سیستم آبیاری قطره ای برای گیاهان تان ایجاد کند و به صرفه‌جویی در مصرف آب هم در این فرآیند کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله و اتصالات آبیاری قطره ای و مشاهده و دانلود کاتالوگ محصولات به سایت کشاورزی مراجعه کنید.

سوالات متداول در مورد انواع لوله های آبیاری قطره ای

حداکثر طول لوله آبیاری قطره ای چقدر است؟

طول انواع لوله های آبیاری قطره ای به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد و نیاز مند بررسی شرایط ویژه گیاهان شماست. برای کسب اطلاعات کلی در این زمینه می توانید

بهترین برند لوله آبیاری قطره ای کدام است؟

بهترین برند شلنگ آبیاری قطره ای، نوار آبیاری دوال دریپ ایتالیا ، نوار آبیاری وان تیپ ایتالیا و نوار آبیاری رویال دریپ است.

قیمت لوله آبیاری قطره ای چقدر است؟

با توجه به تغییرات روزانه قیمت شلنگ آبیاری قطره ای، برای اطلاع از قیمت روز انواع لوله های آبیاری قطره ای با ما تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت انواع لوله های آبیاری قطره ای تماس بگیرید

02155212162 

09127337549

آبیاری قطره ای و بارانی

انواع لوله های آبیاری قطره ایشلنگ آبیاری قطره ایقیمت انواع لوله های آبیاری قطره ایلوله آبیاری قطره ایلوله و اتصالات آبیاری قطره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *